sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

Tarhailua vaan + paljon kuvia

Ei ole vielä uskallettu Eppua talutella, mutta nyt näytti kävelevän melko puhtaasti tarhassa. Mikä sitten on piikityksestä ja mikä kipulääkkeestä...
Nyt lähetään reissuun viikoksi ja Eppu jää muiden hoitoon. Eiköhän tuo pärjää :D

Kummallisen rauhallisena on poika pysyny vaikka lomaillut puoltoista kuukautta.


"Onko sulla mulle taas jotain?"


"Mä voin auttaa sua avaan nää kengännauhat... no mites nää ny..."


"Mä näytän sulle kieltä haha"


"Golffareita! Veli, ei kai ne tuu sun tarhaan!"


"Milli pliis... voisiksä jättää mut rauhaan? Aika noloo ku sä roikut täällä..."


"Hei miks sun kädet tuoksuu annas mä maistan vähän"


Slurps!


"Bart. Everest Bart."


"Mmm... leipää..."


"Mulla on tällanen kuonopilkku... vai mikä tää on"


"Jaa kamera käy! Nyt Milli kunnon posée!"


"Mä oon komee, tosi komee!"


 

"Voikukat on mun lemppareita... porkkanoiden jälkeen!"




 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti